NemIgen

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Amennyiben folytatod a böngészést úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. Engedélyezi?

Hasznos Hasznos kérdések

Konyha kérdések:


Hogyan fizethetem ki a megrendeléseket?

A megrendelt ételek árát kifizetheted készpénzben területi képviselődnél, rendeléskor bankkártyával vagy SZÉP kártyával.

Amennyiben véletlenül készpénzes fizetést választottál, és mégis kártyával szeretnéd rendezni, akkor a LEMONDÁS–sal le tudod mondani a készpénzes rendelést, majd újrarendeléskor ismét kiválasztható a fizetési mód.



Hogyan tudok SZÉP kártyával fizetni?

A rendelés leadásakor SZÉP kártyás fizetési módot kell választanod, a rendszer automatikusan átirányít a fizető felületre.

Van lehetőség utólagos SZÉP kártyás fizetésre is, melyek pontos menete megtalálható a visszaigazolásban, ill.  az alábbi cikkben tájékozódhat. A linkre kattintva mindhárom SZÉP kártyás fizetési módról külön leírás érhető el, mely lépésenként mutatja be a folyamatot.



Melyik településen érhető el a szolgáltatás?

A Hova szálíltunk menüpont alatt könnyen ellenőrizheted, hogy nálad vagy a közeledben elérhető-e a szolgáltatás. Amennyiben településed nem szerepel a listán, keresd fel Ügyfélszolgálatunkat, hátha sikerül megoldást találni a problémára.



Hogyan módosíthatom a megrendelésemet?

Rendelésedet módosíthatod a rendelés leadásához hasonlóan, praktikusan internetes felületünkön keresztül teheted meg. A Profilba való belépéskor válaszd ki, hogy melyik hétre szeretnél megrendelést leadni pluszban, vagy meglévő rendelésedet lemondani. Rárendeléshez válaszd ki az étlapról azokat az ételeket, amelyeket meg szeretnéd rendelni, majd kattints az étel alatti ”+” jelre. Amennyiben lemondani szeretnéd, úgy a lemondom gombra kattints. A kosár napokra van osztva, így könnyen áttekinthető, hogy melyik napokra van már rendelésed.  E-mailben küldünk egy értesítést megrendelésed részleteiről megerősítés gyanánt. Figyelembe véve a szolgáltatásunk előrendeléses jellegét, az ételeinket meghatározott megrendelési határidővel tudod megrendelni, illetve azokat lemondani. Csak azokat a tételeket tudod megrendelni, vagy lemondani, amelynél aktivizálható az ételek melletti +, illetve - jel.

Rendelésedet ezenkívül módosíthatod telefonos Ügyfélszolgálatunkon vagy a konyha@bocsiviki.hu e-mail címen is.



Hogyan tudom ellenőrizni az aktuális megrendeléseimet, hol a megrendelői kosár?

Kattints a felső menüsorban a "Profilom"-ra, ezen belül a „Konyha rendeléseim”-re. Amennyiben van egy adott hétre megrendelésed, azt itt találod napokra lebontva.

Lemondani is itt van lehetőséged.



Mik a Konyha ügyfélszolgálat elérhetőségei?

Ügyfélszolgálatunkat az alábbi címeken érheted el:
telefon : (06-1) 205-33-54
email: konyha@bocsiviki.hu

Az Ügyfélszolgálat elérhető hétfőtől péntekig mindennap, reggel 7:00 és délután 15:00 között.



Milyen rendelési határidők vannak?

Figyelembe véve a szolgáltatásunk előrendeléses jellegét, az ételeinket meghatározott megrendelési határidővel tudod megrendelni, illetve azokat lemondani.

A pontos határidők:
előző nap 13 óra
hétfőre előző szombat 13 óra

A rendelési határidők megegyeznek a címváltoztatás határidőivel.



Csak egy adag ételt rendelnék, csak egyetlen napra. Vannak-e rendelési minimumok?

Már egyetlen napra is rendelhetsz magadnak ételt, semmilyen kötelezettség nincs a rendelés időtartamára vonatkozóan.

A minimum rendelési limit 1640 Ft / nap (egy kis adagos főétel ára).



Címet szeretnék módosítani, hogyan tehetem meg?

Több címet is megadhatsz a saját felhasználói fiókodban, újakat is vihetsz fel. Miután beléptél a felhasználói azonosítóddal és jelszavaddal, rendeléskor a kosárban találod a szállítási címeket. Itt át tudod módosítani a már meglévőt, ill. meg tudod adni új szállítási címet.

Ha már van leadott megrendelésed, és azt szeretnéd, ha leadott rendelésedet másik helyszínre szállítanánk, telefonos Ügyfélszolgálatunkon, vagy a Konyha e-mail címén (konyhavbocsiviki.hu) jelezd. A címváltozás akkor érvényes, ha a rendelés leadásának határidejéig megérkezik a rendszerbe. Megrendelést áthelyezni csak érvényes szállítási körzetbe lehet, kérjük, nézd meg a szállítási területeinket, a részletekért. A címváltoztatás határideje megegyezik a rendelés / lemondás határidejével.



Mikor szállítják a megrendelt ételeket?

Cégünk az ebédmegrendeléseket 7 és 14 óra között szállítja amennyiben szükséges, kérek, egyeztess a területi képviselőddel, hogy ezen belül, mikor tudod kézhez kapni megrendelt ételeidet az általad megadott címen. Amennyiben már az első megrendelés esetén szeretnél konkrétabb időpontot egyeztetni a kiszállítással kapcsolatban, keresd telefonos Ügyfélszolgálatunkat a részletekért. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az általad kért időponthoz minél szűkebb intervallumot adjunk meg.



Milyen hőfokon szállítják az ételeket?

Az ételeket főzés után gyors hűtéssel (ún. sokk hűtéses technológia) 0 - 4°C közé hűtjük, és ezután történik a kiszállítás, így a legtermészetesebb eljárással tartjuk frissen az ételt, amely ezáltal megóvja azt a romlási folyamatoktól, és visszamelegítve a legmagasabb élvezeti értéket nyújtja.



Nem leszek ma otthon a megbeszélt kiszállítási időben. Mit tegyek?

Amennyiben kétséges, vagy egészen biztos, hogy az előre megbeszélt időpontban nem leszel a szállítási címen, hogy a kiszállított ételeket átvehesd, kérünk közvetlenül hívd a területi képviselőt az időpont változtatással kapcsolatban. Amennyiben nem ismered az elérhetőségét, keresd központi Ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken és időpontokban.

- telefon : (06-1) 205-33-54
email: konyha@bocsiviki.hu



Véletlenül készpénzes fizetési módot választottam bankkártyás helyett. Mit tegyek?

Kérünk, mond le a készpénzes rendelésedet, és ismételd meg a rendelési folyamatot. A kosár nézetben tudod beállítani a fizetési módot.



Kosár

Összesen $0.0

Megrendelés

Bezárás