NoIgen

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Amennyiben folytatod a böngészést úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. Engedélyezi?

Tovább a VIP csomagra
Kismamáknak Tovább % Akció Tovább

Milyen ételeket kellene fogyasztanunk?

Ahhoz, hogy megtudd, milyen ételekre van szüksége a szervezetednek, egy kis időutazásra invitálunk Téged. Sok ezer évvel ezelőtt az emberek egészségesek voltak, nem küzdöttek civilizációs betegségekkel, ételérzékenységekkel, nem voltak túlsúlyosak. A rájuk leselkedő legnagyobb veszélyeket az egyes sérülések után kialakuló esetleges fertőzések, valamint a vadállatok jelentették. Testfelépítésük arányos volt, izmosak, mozgékonyak voltak. Ez nem csak a férfiakra volt igaz, hanem a nőkre is. Mindenkinek megvolt a maga feladata, a férfiak vadásztak, halásztak, a nők pedig gyűjtögettek, és feldolgozták a férfiak által zsákmányolt húst. Hogy mi köze van mindennek az egészséges táplálkozáshoz? Jogos a kérdés. Mi azt valljuk, hogy a modern kor emberének a világon semmi másra nincs szüksége a táplálkozás tekintetében, mint arra, hogy visszatérjen a gyökerekhez, az ősi táplálékokhoz. Ha az emberek megértenék végre, hogy semmi szükségük feldolgozott, “műanyag” élelmiszerekre, és el is hagynák azokat, akkor végre elkezdhetnék jól érezni magukat a bőrükben. A “műkaja” azonban nagyon kényelmes. Az emberek többsége pedig az egésznapi hajtás és rohanás után/közben kihasználja ezt a báránybőrbe bújtatott farkast, és nem főz otthon VALÓDI ételeket. Ezt azzal magyarázza - hogy önmagát is megnyugtassa -, hogy: “Hiszen az is idő, amit a családomtól veszek el. “ Ezért gyorsan leveszi a polcról a félkész, tartósítószerrel, és minden egyéb, ételbe nem való dologgal dúsított terméket, vagy rendel valahonnan egy szénhidrátalapú gyorsételt, amely távolról sem elégíti ki a minőségi ételrenelés fogalmát.

Fogyni mindenáron

A 21. század a diéták, a megfelelni vágyás és a maximalizmus kora. Jól kinézni, fogyni, formásodni mindenáron - BÁRMI ÁRON - a csapból is ez folyik. A digitális világban - amiben valljuk be, a modern kor embere életének legalább 60 százalékát éli - csinosabbnál csinosabb nők, kisportolt testű férfiak jönnek szembe lépten - nyomon. Minden és mindenki azt sugallja, hogy a karcsúság a divat, és az teljesen mindegy, hogy mennyibe kerül… Ennek a célnak az elérése érdekében pedig fogyókúrákat, különböző fogyasztó “csodaszereket”: tablettákat, kapszulákat, teakeverékeket reklámoznak, amit a jóhiszemű (és gyorsan fogyni vágyó) emberek meg is vásárolnak. Azt persze nem nézik, hogy milyen mélyen nyúlnak ezekért a zsebükbe - de ez még csak a kisebbik baj. Sajnos azt sem nézik, hogy ezek a varázsszereknek titulált termékek miből készülnek és milyen hatással vannak később a szervezetükre. Az már jobb irány, amikor az jön szembe Veled, hogy életmódot kell váltani. A kulcs itt kezd el passzolni a zárba, hiszen életmódváltás - méghozzá TARTÓS életmódváltás - nélkül nem számíthatunk hosszú távú eredményekre sem.

Hol vannak az ősi ösztönök?

Eljött a pillanat, hogy visszakanyarodjunk az ősemberhez, és élete párjához, az ősasszonyhoz. Ők olyan életmód szerint éltek, ami PONT IDEÁLIS volt számukra. A környezetükben megtermő ételeket ették. A környéken élő állatok húsát fogyasztották. Boldogok voltak és kiegyensúlyozottak. Nagy családjuk volt, hiszen sok gyermekük született. Az ősember és párja termékenyek voltak, nem küzdöttek meddőségi problémákkal. A nők nem híztak el a terhesség alatt, és a szülés után sem amiatt aggódtak leginkább, hogy hogyan szabaduljanak meg a “feleslegtől” - hiszen nem is igen volt rajtuk. Ha mégis, akkor a szoptatás ideje alatt gyorsan búcsút is intettek neki. Mi, a mai civilizált emberek nem csak időben, hanem gondolkodásban is jó messzire kerültünk ettől az okos embertől. Hogy miért mondom azt, hogy az ősember okos volt? Nagyon egyszerű. Azért, mert az ősember hallgatott az ösztöneire. Elfogadta azt, amit a természet felkínált számára, és kiegyensúlyozott életet élt. Nem voltak pékségek, finomított szénhidrátok, kenyér variációk; nem volt inzulinrezisztencia, ételérzékenységek, diétázás. Egy fontos dolog felett azonban nem hunyhatunk szemet: a Föld különböző pontjain élő emberek étrendje az őket körülvevő környezettől függően jelentős eltéréseke mutatott. Ennek okai például az éghajlati különbségek, domborzat, az évszakok váltakozása és intenzitása, az emberek aktivitása. Tehát kijelenthető, hogy az ősember és a modern kor embere abban hasonlít pillanatnyilag a leginkább a táplálkozás tekintetében, hogy sem évezredekkel ezelőtt, sem most nincsenek mindenkire általánosan érvényesíthető étrendi szabályok. Hogyan fogadhatnánk el ezek után, hogy a keto diéta vagy vegán életmód mindenkinek meg kellene, hogy feleljen?

Tartós fogyás és egészség életmódváltással

Vágyunk rá, hogy legyenek csodareceptek, egyszeri megoldások és gyors, kényelmes sikerek. Ez a megoldás nem létezik, vagy ha van is, nem tartós. Az igazság az, hogy van egy olyan, mindent meghatározó, öröklött genetikai kódja mindenkinek, amit nem lehet átverni. Minden szervezet ösztönösen úgy táplálkozna, ahogy az számára a legmegfelelőbb, de már rég nem halljuk, mit mond nekünk a saját testünk. Gyerekkorban még működik, de elnyomják bennünk az évek folyamán. Özönlenek az információk, diéták tengerében úszunk, kicsit fogyunk, de csak a kalóriamegvonás miatt, aztán újra hízunk. Már nagyon unalmas, ugye? És ahogy telnek az évek és gyarapodnak a kipróbált fogyókúrák, valahogy mindig egyre rosszabbul keveredünk ki belőle. Talán ideje lenne észrevenni, hogy nincs olyan sablonszerűen alkalmazható, pusztán a kalóriacsökkentésre épülő étrend, ami hosszútávon eredményekhez vezet. Részeredményeket, átmeneti eredményeket el lehet érni. De fenntartható fogyást és egészséget szeretnénk, igaz? Jól működő anyagcserét, olyan testet, ami nincs kizsigerelve szélsőséges diétáktól. És van olyan is köztünk, aki bizony már nem fogyást, hanem egészséget akar... Teljesen mások vagyunk és teljesen különbözően működünk. Különben is, ki akar élete végéig fogyókúrázni? Inkább meg kellene tudnunk, mi az az étrend, hogy milyen arányban kell ennünk, hányszor és hogyan egy olyan életmód érdekében, ami csak ránk érvényes, csak nekünk való és életünk végéig tudjuk követni, különösebb fájdalmak nélkül, igaz?

Egészséges táplálkozás, megfelelő tanácsok mentén

A mai embernek valójában egyetlen dolga van a táplálkozás terén: az, hogy számára megfelelő ételeket fogyasszon. Persze, emellett a fizikai aktivitás is fontos, de a megfelelő táplálkozás hiányában nem ad tökéletes eredményt. A BocsiViki.hu Kft. megálmodójaként, sok-sok tapasztalattal teli évvel a hátam mögött rengeteg embernek nyújtottam már segítséget. Persze, nem én egymagam, hanem jól képzett szakértői gárda támogatásával, akikre bármikor támaszkodhatok. Munkámat dietetikus, edző és funkcionális táplálkozási referens kollégák teszik még teljesebbé. Az általam alkalmazott módszer jól kidolgozott, tanuláson és megfigyelésen alapul. Személyre szabja, mégis, élhetővé teszi az életet.

Anyagcseretípusok és a hozzájuk illő étrend

Az évek során arra jöttem rá, hogy az egyes emberek anyagcsere-tulajdonságai különböznek egymástól, ezért egészen egyszerűen nem létezik olyan módszer, amely mindenki számára megfelelő lenne. Az anyagcsere - a Tiéd, az enyém, a szüleidé, a gyermekedé - valójában nem más, mint egy összetett, finomra hangolt gépezet, amely magába foglalja az idegrendszer, az emésztőrendszer, valamint a hormonok komplex működési folyamatait is. Ennek a tudásnak a birtokában alkottam meg innovatív módszeremet, amelynek a lényege az egyes anyagcseretípusok megkülönböztetése. Az emberek három fő anyagcseretípusba sorolhatóak be, amelyeket táplálkozási típusoknak is nevezünk: 1. Fehérje - vagyis zsír - típus 2. Szénhidrát típus 3. Egyensúlyi típus Az egyes típusokba tartozó egyének más és más arányban igénylik a tápanyagokat. Ehhez - a kép árnyalása érdekében, tulajdonképpen azért, hogy mindenki valóban azt ehesse, amire az ő szervezetének szüksége van - jön még a hormontípus meghatározása is. Ez a testünk leginkább domináns hormontermelő mirigyeinek a megállapításán alapul. Ez egy olyan dominancia, amely vizuálisan is meghatározható, hiszen a külső jegyek, vagyis a testalkat nagyon jól megmutatja, hogy melyik hormontípusba tartozik valaki. Az alábbi hormontípusok léteznek: 1. Agyalapi hormontípus 2. Pajzsmirigy típus 3. Mellékvese típus 4. Petefészek típus Ahhoz, hogy meg tudjuk határozni, hogy Te melyik anyagcseretípusba tartozol, nincs más dolgod, mint kitölteni az oldaunkon található Tesztet. Ha csupán ennyit teszel, az Neked remek kiindulás lehet, hiszen az itt adott válaszaid alapján kiderül, hogy melyik típusba tartozol a három közül. Ha ezt ki akarod egészíteni az általam összeszedett hasznos tudnivalókkal, akkor érdemes megrendelned az általam írt E-bookok közül azt, amelyik pontosan a Te anyagcseretípusodról szól. Ha azonban ennél árnyaltabb képet szeretnél kapni a saját tested működéséről, akkor Ajánlás szolgáltatásunk segítségével megteheted ezt. Az Ajánlás személyre szabottan, egészen pontosan Rád szabottan készül - így tudni fogod, hogy mely ételek szükségesek a szervezeted számára, és melyek azok, amelyeket jobb, ha elkerülsz. Tudjuk emellett, hogy sokan keresnek gluténmentes, laktózmentes, fogyást elősegítő, diétás ételeket vagy recepteket. Tudjuk, hogy sokan vannak olyanok, akik valamilyen ételérzékenységben szenvednek, emiatt van szükségetek bizonyos ’mentes’ ételekre. A Konyha célja a minőségi, diétás ételrendelés megvalósítása, amely elveinek szerves részét képezi a gluténmentes alapanyagok használata, tejmentesség (laktózmentesség), cukormentesség, adalékanyag- mentesség, amelyeket a mindenkori alapelveinkben is lefektettünk, ételérzékenységektől függetlenül. FONTOS! Súlyos gluténérzékenyeknek figyelmébe ajánlom, hogy a konyhánk sincs hermetikusan gluténtól elzárva, emiatt nem jelenthetjük ki a teljes gluténmentességet, de semmilyen konkrét gluténtartalmú alapanyagot nem használunk.

Online elérhető tanácsadás

Fontos, hogy az általam és a csapatom által végzett munka nem ismer földrajzi határokat: nincs szükség személyes konzultációra, az egész folyamat online zajlik, a Teszt kitöltésétől az e-book megrendelésén át egészen az Ajánlásig. Az utánkövetés is megoldott a Facebookon működő csoportjaim által. A 2019 végén elindult a Bocsi Viki féle 10 hetes Program, ami az egyik legkomplexebb szolgáltatásunk valaha. Mit tartalmaz a Program? - Személyre szabott táplálkozási Ajánlás A Program tartalmazza a Viki által készített online táplálkozási útmutatódat, Ajánlásodat. - Típusra szóló E-book Megkapod a közel 100 oldalas, típusodra szóló Bocsi Viki E-bookot. - Típusra szóló Receptkönyv Tiéd lesz a Bocsi Viki Konyháról válogatott titkos receptjeink nagy gyűjteménye. - Skype/e-mail konzultáció A tökéletes eredmény érdekében skype és e-mailes konzultációkon keresztül fog segíteni neked Viki. - E-book voucher Lepd meg egy szerettedet egy ajándék E-bookkal! A Programhoz adunk egy E-book vouchert is. - Bocsi Viki ajándékok Néhány meglepetés ajándékkal is készültünk neked. Ezeket a Program folyamán postázzuk. Várunk szeretettel, bármelyik szolgáltatásunkat választod!

Kosár

Summary $0.0

Order

Close