NoIgen

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Amennyiben folytatod a böngészést úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. Engedélyezi?

Hasznos FAQ

Konyha kérdések:


Hogyan fizethetem ki a megrendeléseket?

A megrendelt ételek árát kifizetheted készpénzben területi képviselőnél, rendeléskor bankkártyával vagy SZÉP kártyával.

Amennyiben véletlenül készpénzes fizetést választottál, és mégis kártyával szeretnéd rendezni, akkor a LEMONDÁS –sal le tudod mondani a készpénzes rendelést, majd újrarendeléskor ismét választható a fizetési mód.



Hogyan tudok SZÉP kártyával fizetni?

A rendelés leadásakor SZÉP kártyás fizetési módot kell választani, a rendszer automatikusan átirányíi a fizető felületre

Van lehetőség utólagos SZÉP kártyás fizetésre is, melyek pontos menete megtalálható a visszaigazolásban, ill.  az alábbi cikkben tájékozódhat. A linkre kattintva mindhárom SZÉP kártyás fizetési módról külön leírás érhető el, mely lépésenként mutatja be a folyamatot.



Melyik településen érhető el a szolgáltatás?

A Hova szálíltunk menüpont alatt könnyen ellenőrizheti, Önnél vagy a közelében elérhető-e a szolgáltatás. Amennyiben települése nem szerepel a listán, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, hátha sikerül megoldást találni a problémára.



Hogyan módosíthatom a megrendelésemet?

Rendelését módosítani a rendelés leadásához hasonlóan, praktikusan internetes felületünkön keresztül teheti meg. Profiljába való belépéskor válassza ki, hogy melyik hétre szeretne megrendelést leadni pluszban, vagy meglévő rendelését lemondani. Rárendeléshez válassza ki az étlapról azokat az ételeket, amelyeket meg szeretne rendelni, majd kattintson az étel alatti ”+” jelre. Amennyiben lemondani szeretne, úgy a lemondom gombra kattintson. A kosár napokra van osztva, így könnyen áttekinthető, hogy melyik napokra van már rendelése.  E-mailben küldünk egy értesítést megrendelése részleteiről megerősítés gyanánt. Figyelembe véve a szolgáltatásunk előrendeléses jellegét, az ételeinket meghatározott megrendelési határidővel tudja megrendelni, illetve azokat lemondani. Csak azokat a tételeket tudja megrendelni, vagy lemondani, amelynél aktivizálható az ételek melletti +, illetve - jel.

Rendelését ezenkívül módosíthatja telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy a konyha@bocsiviki.hu e-mail címen is.



Hogyan tudom ellenőrizni az aktuális megrendeléseimet, hol a megrendelői kosár?

Kattints a felső menüsorban a "Profilom"-ra, ezen belül a „Konyha rendeléseim”-re. Amennyiben van egy adott hétre megrendelésed, azt itt találod napokra lebontva.

Lemondani is itt van lehetőség.



Mik a Konyha ügyfélszolgálat elérhetőségei?

Ügyfélszolgálatunkat az alábbi címeken érheti el:



Milyen rendelési határidők vannak?

Figyelembe véve a szolgáltatásunk előrendeléses jellegét, az ételeinket meghatározott megrendelési határidővel tudja megrendelni, illetve azokat lemondani. A pontos határidők

  • előző nap 13 óra
  • hétfőre előző szombat 13 óra


Csak egy adag ételt rendelnék, csak egyetlen napra. Vannak-e rendelési minimumok?

Már egyetlen napra is rendelhetsz magadnak ételt, semmilyen kötelezettség nincs a rendelés időtartamára vonatkozóan.

A minimum rendelési limit 1640 Ft / nap (egy kis adagos főétel ára).



Címet szeretnék módosítani, hogyan tehetem meg?

Ön több címet is megadhat saját felhasználói fiókjába, újakat vihet fel. Miután belépett felhasználói azonosítójával és jelszavával, rendeléskor a kosárban találja a szállítási címeket. Itt át tudja módosítani a már meglévőt, ill. meg tud adni új szállítási címet.

Ha már van leadott megrendelése, és azt szeretné, ha leadott rendelését másik helyszínre szállítanánk, telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy a Konyha e-mail címén (konyhavbocsiviki.hu) jelezze. A címváltozás akkor érvényes, ha a rendelés leadásának határidejéig megérkezik a rendszerbe. Megrendelést áthelyezni csak érvényes szállítási körzetbe lehet, kérjük, nézze meg szállítási területeinket a részletekért. A címváltoztatás határideje megegyezik a rendelés / lemondás határidejével.



Mikor szállítják a megrendelt ételeket?

Cégünk az ebédmegrendeléseket 7 és 14 óra között szállítja amennyiben szükséges, kérem, egyeztessen a területi képviselőjével, hogy ezen belül, mikor tudja kézhez kapni megrendelt ételeit az Ön által megadott címen. Amennyiben már az első megrendelés esetén szeretne konkrétabb időpontot egyeztetni a kiszállítással kapcsolatban, keresse telefonos ügyfélszolgálatunkat a részletekért. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az Ön által kért időponthoz minél szűkebb intervallumot adjunk meg.



Milyen hőfokon szállítják az ételeket?

Az ételeket főzés után gyors hűtéssel (ún. sokk hűtéses technológia) 0 - 4°C közé hűtjük, és ezután történik a kiszállítás, így a legtermészetesebb eljárással tartjuk frissen az ételt, amely ezáltal megóvja azt a romlási folyamatoktól, és visszamelegítve a legmagasabb élvezeti értéket nyújtja.



Nem leszek ma otthon a megbeszélt kiszállítási időben. Mit tegyek?

Amennyiben kétséges, vagy egészen biztos, hogy az előre megbeszélt időpontban nem lesz a szállítási címen, hogy a kiszállított ételeket átvehesse, kérjük közvetlenül hívja a területi képviselőt az időpont változtatással kapcsolatban. Amennyiben nem ismeri elérhetőségét, keresse központi ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken és időpontokban.



Véletlenül készpénzes fizetési módot választottam bankkártyás helyett. Mit tegyek?

Kérjük, mondja le készpénzes rendelését, és ismételje meg a rendelési folyamatot. A kosár nézetben tudja beállítani a fizetési módot.



Kosár

Summary $0.0

Order

Close