NemIgen

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Amennyiben folytatod a böngészést úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. Engedélyezi?

Valós megoldást adhatnak az alternatív termékek? 2018.07.02.

Sokan vagyunk úgy, hogy érezzük valami nem stimmel, sőt már rá is jöttünk akár, hogy mik azok a termékek, amiktől óvakodnunk kellene…Glutén, laktóz.

 

Vegyük először a glutént. El kezdünk gluténmentesen táplálkozni, de a tünetek nem igazán akarnak javulni. Sőt az áhított fogyás sem valósul meg.

Attól hogy gluténmentes valami, még nem biztos hogy diétás. Sokan hiszik azt, hogy ha gluténmentest vesznek, akkor az már egyrészt biztosan egészséges, másrészt pedig fogyni is lehet vele.

 

Ez nem így van.

A bolti gluténmentes dolgok ugyanúgy tele lehetnek keményítővel, sok esetben kukoricával. A szója sem jobb megoldás, a kukorica hatásait meg ismerjük a disznók hizlalásából.

 

A maglisztek magas fitinsavtartalma gátolja sok tápanyag felszívódását, például a vasét is. A vashiány és a B12 hiány pedig egymást erősítik, sok húsundoros embernek van B12 hiánya is.

 

Krónikus stressz - legyengült gyomorműködés - rossz irányba áramló, kevés gyomorsav – savlekötők – és csak sorolhatnám az egyre romló állapotokat. Erre a szivacsos állagú dolgok bevitele csak olaj a tűzre, mert felszívják a kevés savat, ami ezekkel a vékonybélbe átkerül, ami alapvetően lúgos kémhatású, tehát csökkenti az emésztés hatékonyságát és az ott rosszul emésztődő, fermentálódó ételek puffadást, emésztési problémákat okoznak.

 

Összeségében tehát akiknek ilyen problémáik vannak, nem kellene kenyérpótlókat keresgélniük, semmilyen formában.

Meg lehet oldani édesburgonyával, sütőtökkel, zellerrel, répafélékkel és néhány diófélével.

 

Nincs ez másképp a laktózérzékenyeknél sem.

 

A laktózmentesség nem véd meg a tejben lévő tejfehérjétől, a kazeintől.

A kazein a túróban koncentrálódik leginkább, a túró a női hormonrendszerre kifejezetten rossz hatással lehet, női hormonális problémák esetében maximálisan kerülendő, de ez mondjuk minden tejtermékre igaz, a magas inzulinigényük miatt, amire nem sokan figyelmeztetnek.

 

Helyette fogyasszunk frissen főzött kókusztejet vagy rizstejet.

 

Ha szeretnél többet meg tudni a személyre szabott helyes táplálkozásról kérd a BocsiViki féle Professzionális Ajánlásunkat.

www.bocsiviki.hu

Iratkozz fel hírlevelünkre,

ha tetszenek az írásaim és szeretnél értesülni a legfrisebb cikkeim megjelenéséről és hasznos információkról.

Kosár

Összesen $0.0

Megrendelés

Bezárás