NemIgen

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Amennyiben folytatod a böngészést úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. Engedélyezi?

Tévhitek 2018.11.14.

 

Eloszlatnék egy pár tévhitet, hogy mire hozzánk kerültök, ezekből már ne legyen meglepetés. A miérteket megkapjátok az Ajánlásotokban a típusotok szerint.

Gyors leszek és tömör, a teljesség igénye nélkül, csak ami eszembe jut, iránymutatóként, érdekességként.

Az anyagcsere típusán, az alkaton, a koron, a célokon, a nemen természetesen sok minden múlik, de a következő állítások mindenkinek megfontolandók.

A rizs - attól, hogy a gyúrósok azt eszik napi 6-szor - nem 'fogyókúrás'.

Nem feltétlenül leszel tőle vékonyabb és izmosabb.

A gluténmentes kenyér ugyanúgy 'hizlal', mert attól még hogy gluténmentes, tele van keményítővel, többnyire kukoricával, amivel köztudottan a disznókat hizlalják.

A disznó pedig anatómiailag nagyon hasonlít az emberre.

Úgyhogy attól, hogy valami gluténmentes, még nem diétás.

Semmi ilyesmit nem használunk.

A zabkása sem fogyaszt és izmosít attól, hogy a testépítők szinte mindig azt azt reggeliznek.

A fehérjeturmix nem fogyasztószer!

A gyümölcsök nem fogyókúrásak.

A koffein nem fogyaszt.

Ebbe a zöldtea is beleértendő.

A jó minőségű zsírok NEM HIZLALNAK.

Nem ezektől leszel kövér.

A mennyiség természetesen típusfüggő.

Az egészségesnek mondott növényi olajok nagy többsége emberi fogyasztásra alkalmatlan, a bennük lévő nagymennyiségű Omega 6 miatt. Utánuk lehet olvasni.

Kókuszzsírt használunk és paleolajat.

A laktózmentes ugyanolyan tej, csak a laktóz glükózra és galaktózra van benne bontva.

Attól még ugyanolyan hormonális és egyéb problémákat okoz.

A tej nem jó fehérjeforrás, attól hogy fehér.

Mi nem használjuk.

A túró nem való női szervezetnek, de férfinak sem. És nem fogyaszt, ha este túrót eszünk.

Tejtermékeket sem használunk.

A paleo lisztek nem 'fogyókúrásak' és sajnos nem is feltétlenül egészségesek. Az alternatív édesítők, a cukoralkoholok, mint például a xilit sem 'fogyókúrásak'. Nézzétek meg pl. a xilit kalóriatartalmát.

450 receptből 2-3-ban használunk egy kis eritritet sztíviával.

A kenyér nem létfontosságú táplálék.

A szénhidrátcsökkentett sem jobb. Hát még ha szójából van. Olvasd el az összetevőit alaposan.

A koleszterinproblémákat nem a tojás okozza!

(Hanem - egyebek mellett - a túl sok szénhidrát!)

A margarin nem egészséges.

Emberi fogyasztásra alkalmatlan.

A szója nem egészséges. Nagyon nem.

A napi ötszöri étkezés, kevés zsírral egyáltalán nem mindenkinek jó.

AZ ÉTVÁGY NEM ÉHSÉG.

A csirkemell nem mindenkinek jó. Ugyanis van, aki csak zsír jelenlétében képes normálisan lebontani a fehérjét.

Nagyon is sokan vagyunk így!

Reggelizni egyáltalán nem kötelező.

Edzés előtt sem!

Ezt a típus dönti el.

Ja és a kedvencem az, hogy este 6 után semmit nem szabad enni.

Ez egyszerű nem igaz!
 
És mielőtt bárki azt akarná állítani, hogy akkor nem lehet enni semmit, mutatnám, hogy eddig 6 hétre való receptet raktunk össze és főztünk meg a 'semmiből'.

A receptjeinket pedig a fentiek és még sok egyéb fontos szempontunk alapján raktuk össze, mert még ha nem is tűnik könnyűnek, de igenis lehetséges.

Az alap, hogy cukormentesek, de gluténmentesek is az alapanyagaink és semmilyen tejterméket, semmilyen adalékot nem használunk.

A legjobb minőségű, tiszta alapanyagokat használjuk és gondoltunk az inzulinrezisztensekre, cukorbetegekre is, feltüntettük az ételek szénhidráttartalmát is.

A gluténmentességgel pedig támogatjuk a pajzsmirigyproblémásokat is.

Gyertek, nézzetek be a Konyhára, próbáljátok, teszteljétek, rendeljétek :)

 

Iratkozz fel hírlevelünkre,

ha tetszenek az írásaim és szeretnél értesülni a legfrisebb cikkeim megjelenéséről és hasznos információkról.

Kosár

Összesen $0.0

Megrendelés

Bezárás