Diéták típusoknak 2016.04.04.

 

Leírom, hogy nagyjából melyik diéta milyen típusnak jó.

 

Gondolkozós lesz..:)

 

Mert hogy minden diéta jó valakinek, de egyik diéta sem jó mindenkinek. Jöjjenek, a teljesség igénye nélkül:

Testépítő diéta, ami alatt a rizs-csirke-zab-túrót értem:

 

Jó az erőteljesebb szénhidráttípusnak, de nem minden hormontípussal.
A fehérjetípust kinyírja, minden hormontípussal.

Atkins, Dukan, ketogén:

Fehérjetípusoknak jó, agyalapi és pajzsmirigy hormontípussal tuti, petefészekre és mellékvesére már oda kell figyelni, mert van benne, amit ők nem bírnak. Ja és természetesen csakis tejtermékek nélkül.

Tapasztalataink szerint a legtöbb fogyni vágyó fehérjetípus, ezért ezek sok esetben beválnak, spkszor szélsőségességük ellenére. De csak akkor, ha nem eszik a hormontípusukat hizlaló dolgokat.
Egy szénhidráttípus ezekbe a zsírdiétákba kb. mindegyikbe 'belehalna'. Egyrészről ezek ellen megy a nagy háború általában és a szénhidráttípusok demonstrálják, hogy ez mind nem igaz, mert ők gabona alapon táplálkoznak és mégis jó formában vannak! Persze, mert ők szénhidráttípusba tartoznak.

Harcosok diétája:

 

fehérjetípus (másik), de a hormontípus szerint hizlalókat itt is ugyanúgy figyelni kell ám és az alapból kerülendőket elhagyni, tehát ez nem úgy néz ki, hogy valaki egész nap nem eszik semmit, este meg a tévé előtt megeszi a fél hűtőt egy rekesz sörrel, na az nem a Harcosok diétája.
Ezen a típuson kívül senkinek nem jó.

Mediterrán diéta:

 

A finomabb kiadású szénhidráttípusnak és az egyensúlyinak jó..
Az erősebb fehérjetípusnak nem jó, másik fehérjének még bele is férhet, a fizikai terheltségétől függően.

90 napos, mayoklinika, káposztaleves, meg mittomén mik vannak még: azokat nem a diéta, hanem a fogyókúra kategóriába kell sorolni és ezért nem annyira mérvadók ebből a szempontból..

 

Iratkozz fel hírlevelünkre,

ha tetszenek az írásaim és szeretnél értesülni a legfrisebb cikkeim megjelenéséről és hasznos információkról.

Kosár

Összesen $0.0

Megrendelés

Bezárás