NemIgen

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. Amennyiben folytatod a böngészést úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. Engedélyezi?

A gyógyító alvás 2020.08.20.

Tudtad, hogy az alvás GYÓGYÍT? Hogy kávé és energiaitalok helyett, inkább az alváshoz kellene ‘nyúlnod’?

Egy halom hormonális probléma megoldódna, ha a koffein helyett ledőlnénk pihenni, amikor a testünk jelez.

Ha van is rá lehetőségünk, használjuk ki.

Gondoljatok bele, hogy pl. amikor egy nő babát vár, sokszor szinte képtelen ébren maradni. Ezt is hormonok okozzák.

 

Hogyan regenerál az alvás?

Amikor alszunk, akkor újraindítja magát a test, idegrendszerileg, hormonrendszerileg.

Helyreállnak a stresszhormonok, amiket a mellékvese termel, azok hatására optimalizálódik a pajzsmirigy működése, az inzulin-vércukor háztartás helyreáll, a nemi hormonok szintén a helyükre kerülnek.

Nem a kávét kellene reklámozni meg kínálhatni egy fáradt embernek, hanem a pihenési lehetőséget akár a munkahelyeken is.

Nem kell sok, délután fél óra - elegendő, éjjeli alvás mellett egyensúlyba hozza a rendszerünket.

 

Az energiaital, kávé, koffein, guarana, egyéb serkentők mind hozzájárulnak a hormonális problémákhoz.

Azt pedig biztosan tudod, hogy a tápanyagokban gazdag, a te testednek való táplálkozástól energikus leszel. Természetesen azzal kell kezdened.

Ha nem tudod, hogy ez mit jelent, akkor nézelődj és olvass tovább itt a honlapon.

Vagy kérd a személyes, online anyagodat itt!

Iratkozz fel hírlevelünkre,

ha tetszenek az írásaim és szeretnél értesülni a legfrisebb cikkeim megjelenéséről és hasznos információkról.

Kosár

Összesen $0.0

Megrendelés

Bezárás